حلالم کنید
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 207
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 949
بازدید کل : 37621
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

حلالم کنید

خواهرم 

شما اعتماد را به من هدیه دادید و من هم این قالب ناقابل را . نتوانستم در قبال هدیه با ارزش شما چیزی مناسب و با ارزش هدیه کنم امیدوارم لحظاتی شاد داشته باشید 

تولدتان نیز مبارک

 

امیدوارم حلالم کنید اکثر اوقات وقتی برایم نظری میگذاشتید یا نام شما را میان نام مدیران وبلاگ ها میدیم با خودم میگفتم او دیگر کیست احتمالا انسان ...... باشد . واقعا امشب شرمنده شما شدم و فهمیدم حرفم که میگفتم من راجع به کسی قضاوت نمیکنم همیشه شعاری بیش نبوده . نمیدانم چه بگویم بیش از حد شرمنده ام . به بزرگواری خودتان ببخشید و حلالم کنید .

یاحق 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: