slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 207
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 37459
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت14:22---4 مرداد 1393
مرا کسی نساخت ، خدا ساخت . نه آنچنان که کسی می خواست ، که من کس نداشتم . کسم خدا بود ، کس بی کسان.



پاسخ:خییییلیییی عالیست ممنون


مجید
ساعت16:31---3 مرداد 1393
سلام عالی است.







برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد


منتظر نظرات زیباتون هستم.
یه کم تو وبلاگ تغییرات ایجاد کردم.
بیاید ببینید.
پاسخ:سلام ممنمون ار لطفتون.مرتب به و وبلاگتون سر میزنم نظرمیدم امانمیدونم چرا ارسال نمیشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: