دلنوشته...
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 36964
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

دلنوشته...

ی حس تنهایی عجیب تودلم لونه کرده..

هیچی آرومم نمیکنه...

دلم میخواددادبزنم..

ای خدا..

پس کجایی تو...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر امتحان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر اظهارخنده کنم وتو دلم غوغایی از گریه باشه....

کاش سنگ بیابون بودم که هیچی حالیم نبود.....

کجایی تو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

smskade12
ساعت12:03---22 شهريور 1393
ممنون حرف دل زدی
دقیقا حال این روزام
به اضافه اینکه همه پشتم خالی کردن
پاسخ:امیدوارم هیچ دلی اینجوری نباشه .خصوصا شما دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: