پاییز..
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 36844
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

پاییز..

امروزآرزو دارم..

میان تو وتمام احساس های خوبت..

تو باشی و..

شادی باشدو...

یک دنیا سلامتی...

و...

"امضای خدا پای تمام آرزوهایت"

اولین روز پاییز پر از انرژی وبرکت...

 



نظرات شما عزیزان:

attarishafa)rahgozar)
ساعت21:55---8 مهر 1393
وبت خیلی خوبه لینکت کردم.شمام لینکم کنین.ممنون.گیاهان دارویی شفا
پاسخ:سلام ممنونم.شما رو قبلا لینک کردم واستفاده میبرم.لطف دارین


farimah
ساعت22:27---3 مهر 1393
likeeeeeeeeeee
پاسخ:ممنون از حضورسبز شما


yashar
ساعت18:34---2 مهر 1393
salam ! khobi ?

gofte bodam matlab ba mozo khoda dashte basham barat mizaram ...khob befarma





کوله بارم بر دوش

سفری می باید

سفری تا ته تنهایی محض ...

هر کجا لرزیدی

از سفر ترسیدی

فقط اهسته بگو : من خدا را دارم ...

پاسخ:سلام ممنونم.پیامتون عالی بود.


نازنین شاعر
ساعت11:32---2 مهر 1393
سلام آرام جان چقد زحمت کشیدی واسه اینجا واقعا ایول؛ مطالب مفید و قشنگی داری
پاسخ:سلام نازنین جان.ممنونم لطف داری.دوستان بیشتر ازاینا می ارزند..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: